نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » چگونه یک کتاب خوب انتخاب کنیم و از کجا اینترنتی بخریم؟

چگونه یک کتاب خوب انتخاب کنیم و از کجا اینترنتی بخریم؟

انتخاب کتاب خوب

نودل

چگونه یک کتاب خوب انتخاب کنیم و از کجا اینترنتی بخریم؟

آیا شما عاشق مطالعه هستید؟ آیا هرگز نمی دانید چه چیزی می خواهید بخوانید؟

شما قبلاً هزار بار کتاب مورد علاقه خود را خوانده اید و می خواهید چیز جدیدی بخوانید اما نمی دانید چه چیزی می خواهید بخوانید. شما می خواهید به کتابخانه بروید اما در مورد یک کتاب خوب تصمیم نگرفته اید. اگر اطلاعات درستی داشته باشید ، انتخاب کتاب بسیار آسان است!

لیستی تهیه کنید که به این سوالات questions پاسخ دهد

کدام ژانر کتاب را دوست دارید؟ علمی تخیلی ، ماجراجویی ، رمز و راز ، غیر داستانی ، داستانی ، داستان واقع گرایانه؟

چه نویسندگانی را دوست دارید؟ درباره کتاب های نویسندگانی که در گذشته از آنها لذت می برید تحقیق کنید. به احتمال زیاد آنها چاپ دیگری خواهند داشت که از آن لذت خواهید برد و با جستجوی نویسندگان می توانید تعداد بیشتری از کتابهای مشابه نویسنده را تهیه کنید.
آیا نوعی کتاب یا کتاب خاصی وجود دارد که دوست دارید آن را امتحان کنید؟ در صورت وجود ، کتاب را جستجو کنید و خلاصه آن را بخوانید. این به شما کمک می کند که تصمیم بگیرید کتاب مناسب شما است یا خیر.
آیا کتابهایی در مجموعه خاصی وجود دارد که دوست داشته باشید آنها را بخوانید؟ اگر این مجموعه را می دانید ، می توانید مجموعه ها را به صورت آنلاین جستجو کنید و می توانید کتاب ها را پیدا کنید. همچنین می توانید به کتابخانه بروید و ببینید آیا آنها مجموعه مورد نظر شما را دارند یا خیر.
علایق شما چیست؟ سرگرمی های خود را در جستجوی فهرست کتابخانه خود وارد کنید و آن را روی “کلمه کلیدی” تنظیم کنید. با این کار کتاب هایی پیدا می کنید که می توانید بخوانید و شاید دوست داشته باشید.

خانه خود را جستجو کنید. اغلب اوقات کتاب های خوب بی سر و صدا گرد و غبار را در خانه خود جمع می کنند. شاید یکی را فراموش کرده باشید ، یا کسی که با شما زندگی می کند چند کتاب خوب دارد. همچنین با جستجوی خانه خود می توانید کتابهایی برای خود پیدا کنید که بتوانید آنها را بخوانید و حتی هزینه ای برای شما نخواهد داشت.

 

از شخصی بخواهید کتاب خوبی را به شما پیشنهاد دهد. می توانید از خواهر یا برادر بزرگتر ، مادر ، پدر ، بهترین دوست یا حتی معلم انگلیسی خود س askال کنید. دوستان یا خانواده ای که با آنها چیزهای مشترک دارید اغلب می توانند کتاب های عالی را توصیه کنند. کتابفروشی های محلی و کوچک اغلب توصیه های شگفت انگیزی دارند و وقتی با شما آشنا می شوند ، حتی بهتر هم می شود! باید از افرادی بپرسید که ژانر کتابهایی را که خوانده اند دوست دارند ، بنابراین می توانید کتابهایی را که می خوانید مطابقت دهید.

نقد کتاب را در روزنامه ها و مجلات بخوانید. لیست های پرفروش منتشر شده در اکثر روزنامه ها یا مجلات هفتگی را بخوانید. بفهمید کدام کتاب های جدید در تیتر اخبار قرار گرفته اند و چرا.

به یک باشگاه کتاب بپیوندید. عضو بودن در یک باشگاه کتاب اغلب راهی برای تجربه کتاب های جدیدی است که شاید انگیزه خواندن آنها را در غیر این صورت نداشته اید. عضویت در یک باشگاه کتاب یا ایجاد یک باشگاه کتاب به شما کمک می کند تا بفهمید که چه کسی کتاب های مشابه شما را دوست دارد و شما می توانید کتاب هایی را که دیگران خوانده اند بخوانید و درباره آنها بحث کنید. افرادی را که دوست دارند کتاب بخوانند ، به باشگاه کتاب خود بفرستید.

ببینید آیا کتابخانه یا کتابفروشی رایانه دارد. اگر چنین است ، به موتور جستجوی کتابخانه نگاه کنید. می توانید با استفاده از موتور جستجو کتاب خاصی ، کتابهایی از نویسنده خاص یا هر چیز به اندازه ژانر خاصی را پیدا کنید. این کار را می توانید در خانه نیز انجام دهید.

از کتابدار یا فروشنده کتاب درباره مکان کتابهایی که می خواهید سال کنید. او / او خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند.

از قسمت قفسه های مورد علاقه خود عبور کنید. اگر موردی جالب به نظر می رسید ، آن را بردارید و قسمت آخر کتاب را بخوانید. هرجایی که خلاصه می شود از پشت کتاب یا فلپ داخل آن چربی بزنید. اگر این توجه شما را جلب کرد ، صفحه اول یا موارد دیگر را بخوانید. اگر هنوز هم توجه شما را جلب می کند ، پس احتمالاً کتاب خوبی برای شماست. موضوع ممکن است برای شما جالب باشد ، اما سبک نوشتن می تواند کلید لذت بردن از آن باشد. اگر جالب به نظر می رسد آن را درون توده خود قرار دهید. این کار را ادامه دهید تا چند کتاب در اختیار داشته باشید.

مکانی برای نشستن پیدا کنید ، یا در صورت لزوم بایستید و فصل اول هر کتاب را بخوانید. مطمئناً اگر کتاب های زیادی دارید ، این کار وقت گیر است. خواندن فصل اول کتاب به شما کمک می کند بدانید چه کتاب ها و ژانرهایی از کتاب ها را دوست دارید و به همین دلیل دوباره در جستجوی کتاب مشکل نخواهید داشت.

پشته خود را باریک کنید. اگر ترجیح می دهید کتاب 1 را به کتاب 2 داشته باشید ، کتاب 2 را برگردانید. این کار را ادامه دهید اگر ترجیح می دهید کتاب 3 داشته باشید ، پس کتاب 1 ، کتاب 1 را برگردانید و غیره

درباره لیست خواندن نویسندگان مورد علاقه خود تحقیق کنید. این شانس زیاد است که آنچه را که آنها توصیه می کنند دوست داشته باشید. این لیست را در جایی قرار دهید که بتوانید آن را مشاهده کنید تا با گذشت زمان بتوانید به این لیست اضافه کنید. به این ترتیب می توانید ببینید چه کتابهایی را قبلاً خوانده اید و چه کتابهایی را واقعاً می خواهید بخوانید.

به وب سایت هایی مانند Gutenburg.org یا Gutenburg.ca بروید. این دو سایت دارای کتابهای الکترونیکی رایگان است که می توانید آنها را بارگیری ، چاپ کنید یا از طریق رایانه بخوانید. اگر مدرسه یا کتابخانه شما کتابهای الکترونیکی خاص خود را دارد ، می توانید از آنجا نیز آنها را ببینید.

برو تصادفی! هر چیز مبهم و جالب را از قفسه ها بگیرید ، آن را بررسی کنید و بخوانید! از آنچه دوست دارید تعجب خواهید کرد.

کتاب های دروازه (مانند هری پاتر یا وقایع ناخوشایند) روش های خوبی برای مشغول نگه داشتن خواندن شما در حین بررسی سایر گزینه ها هستند.

 

منبع مقاله  برگرقته از سایت نشرماهی  فروشگاه اینرتنتی کتاب

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *