نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » خرید بک لینک طبیعی و دائمی

خرید بک لینک طبیعی و دائمی

خرید بک لینک طبیعی و دائمی

نودل

خرید بک لینک طبیعی و دائمی

در این مقاله قصد  داریم آموزش بک لینک و نحوه خرید بک لینک و پلتفرم های معروف ایرانی برای خرید بک لینک را به شما معرفی کنیم.

ابتداعا به این موضوع میپردازیم که :

 

بک لینک چیست؟

یکی از پرکاربردترین عبارات در دنیای سئوی سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو است. در حال حاضر مفهوم بک لینک برای بسیاری از فعالان حوزه وب بحثی چالشی است. امیدواریم در این مقاله بتوانیم به درستی بیان کنیم که بک لینک چیست و چه تأثیر مثبت یا منفی می‌تواند بر روی رتبه سایت در موتورهای جستجو داشته باشد.

بک لینک ها در اصل لینک‌های ورودی به سایت شما از سایر وبسایت‌ها می‌باشند. هنگامی که یک صفحه وب آدرس صفحه وب شما را در سایت خود قرار می‌دهد به گونه‌ای که با کلیک بر روی آن آدرس به صفحه وبسایت شما هدایت شود آن آدرس به عنوان یک بک لینک در نظر گرفته می‌شود. در گذشته بک لینک یک مفهوم فوق‌العاده مهم و حتی می‌توان گفت مهم‌ترین معیار ارزیابی رتبه وبسایت‌ها در موتورهای جستجو بود، اما امروزه با تغییر الگوریتم موتورهای جستجو و به‌خصوص گوگل اندکی از این اهمیت کاسته شده است. هرچند که هنوز هم بک لینک مناسب می‌تواند تأثیر چشمگیری در افزایش رتبه وبسایت و بهبود سئو داشته باشد.

 

تاثیر بک لینک در سئوی سایت

بک لینک های با کیفیت به شما کمک می‌کند تا جایگاه بهتری در موتورهای جستجو داشته باشید و موجب افزایش بازدید سایت شما نیز خواهد شد. اگر محتوایی از وبسایت شما با متن Anchor مناسب در سایت دیگری لینک شود، آن محتوا به سرعت در موتورهای جستجو افزایش رتبه خواهد داشت. یک توصیه ما به شما در فرآیند لینک سازی این است که : بهتر است تمرکزتان را بر روی بهبود رتبه کلمات کلیدی و صفحات داخلی وبسایت قرار دهید تا صفحه اصلی.

بک لینک‌ها سرعت جستجو و رسیدن ربات‌ها و خزنده‌های موتورهای جستجو را به سایت شما افزایش می‌دهند. از همین رو به منظور تسریع در ایندکس شدن محتویات سایت شما استفاده از بک لینک مناسب، بسیار توصیه می‌شود.

 

چگونه بک لینک بخریم؟

امروز دیگر نمیتوان به فکر موفقیت در دیجیتال مارکتینگ بود ولی به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر شده و بیش از پیش بر روی کسب و کار اینترنتی خود تمرکز میکنند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. امروز در صورتیکه نتوان در نتایج بالای موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست. خرید بک لینک در تعداد بالا از نظر گوگل غیر قانونی بوده و همین موضوع باعث شده است تا ما به جای سرویس خرید بک لینک سرویس های بک لینک سازی در تعداد پایین ولی با کیفیت بسیار بالا اقدام نماییم. تمامی سرویسهای سئو ما 100 درصد تجربه شده و قدرت دامنه شما را بالا برده و باعث بالا آمدن سایت شما در موتورهای جستجو خواهند شد.
تمامی سرویسهای خرید بک لینک ما بصورت ارائه بک لینک دائمی بوده و این لینکها هرگز حذف نخواهند شد.
همچنین در صورتیکه سایت وردپرسی دارید قطعا پیشنهاد میکنیم از سرویس سئو وردپرس ما بهره مند شوید. در این سرویس ما با داشتن اکانت پرمیوم سایتهایی مانند moz و ahrefs و backlinko سایت شما را بصورت کامل مورد آنالیز قرار می دهیم.

 

پلتفرم خرید بک لینک و رپورتاژ لینکیار

لینکیار جامع ترین پلتفرم خرید و فروش بک لینک به طور مستقیم و بدون واسطه در ایران. بنگاه خرید و فروش لینکیار پیاده سازی شده در دو پنل نمایش دهندگان : فروش بک لینک، انتشار رپورتاژ و کسب درآمد – پنل خریداران : خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی به طور مستقیم و بدون واسطه.

کاربران لینک یار میتوانند، لیست کامل وب سایت هایی که داخل سایت ثبت نام کرده اند با همراه لیست کاملی از: اعتبار دامنه، تعداد صفحات، جایگاه انها، موضوع وب سایت ها، رتبه الکسا و… به همراه قیمت تعرفه های آنها مشاهده کنید و بدون واسطه و بدون پرداخل هزینه اضافی و… اقدام به خرید به لینک و یا ثبت رپورتاژ به صورت تکی و یا گروهی و به صورت زمانبندی شده کنید. از دیگر قابلیت های پنل کاربران لینک‌یار میتوان نمودار وضعیت پیشرفت جایگاه وب سایت از زمان خرید بک لینک و ریپورتاژ اشاره کرد.

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *