نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » داستان انیمیشن دختر کفشدوزکی فصل 5

داستان انیمیشن دختر کفشدوزکی فصل 5

داستان انیمیشن دختر کفشدوزکی فصل 5

نودل

داستان انیمیشن دختر کفشدوزکی فصل 5

برخی از قسمت‌ها فصل 5 انیمیشن دختر کفشدوزکی بیش از 21 دقیقه خواهند بود، که همانطور که توماس آستروک توضیح داد، به دلیل ایجاد چندین صحنه اضافی است که هرگز به محصول نهایی نرسیدند. این فصل نیز به طور همزمان در کنار فصل 4 تولید شد. این با اظهارات متعدد توماس آستروک که ادعا می کند این فصل پایان داستان فعلی است، و همچنین مطالب تبلیغاتی منتشر شده توسط زگ، پشتیبانی می شود. با این حال، فصل 6، فصل 7 و فصل 8 دختر کفشدوزکی قبلا تایید شده بود.
این اولین فصلی خواهد بود که بیش از 26 قسمت دارد و در عوض این فصل 27 قسمت دارد. با این حال، قسمت بیست و هفتم یک فیلم خاص مستقل است که بخشی از داستان کلی فصل نیست.

 

فصل 5 دختر کفشدوزکی

فصل جدید حول محور قهرمانان اصلی ما لیدی باگ و گربه نوآر متمرکز خواهد شد که در مقابل دشمنی قرار می گیرد که اکنون پس از تصرف همه معجزه ها به جز تعداد معدودی باقی مانده، قوی تر از همیشه است: آن دو متعلق به قهرمانان ما و طاووس که اکنون در دستان فلیکس مرموز است.

مخاطرات هرگز بالاتر از این فصل نبوده است! نه تنها در مبارزه برای بازپس گیری معجزه از دست رفته بلکه رابطه بین مارینت و آدرین که هر دو عمیقاً تحت تأثیر رویدادهای پایان فصل قرار گرفته اند. قدم بردارید و راه هایی برای کمک به دختر کفشدوزکی بیابید.

 

دختر کفشدوزکی

خلاصه دوم

مارینت معجزه ها و کوامی ها را از دست داده است. او فقط با معجزه اش و گربه نوآر با اوست. شادو ماث که اکنون نام خود را به پروانه به روز کرده است، هرگز به این پیروزی نزدیک نبوده است. اکنون او می‌تواند به افراد متعصب خود قدرت‌های معجزه‌آسایی بدهد تا ابرشرورهای فوق‌قدرتمند خلق کنند.

اما قهرمانان ما که دوباره به صورت دو نفره با هم کار می کنند، متحدتر از همیشه خواهند بود. این محاکمه جدید عمیقاً رابطه و زندگی خصوصی آنها را نشان خواهد داد. هیچ چیز مثل قبل نخواهد بود.

خلاصه سوم

دختر کفشدوزکی جعبه معجزه و کوامیس خود را از دست داده است. او دیگر دارایی ندارد جز معجزه گر و نوآر اما شادو ماث که اکنون خود را پادشاه می نامد، هرگز تا این حد به پیروزی نزدیک نبوده است. او اکنون می تواند به قربانیان آکومایی خود قدرت های معجزه آسا بدهد و شرورهای فوق العاده قدرتمند بسازد. اما، دوباره به عنوان یک دو، قهرمانان ما متحدتر از همیشه خواهند بود.

مارینت که جعبه معجزه را به خاطر عشقش به آدرین از دست داده بود، تصمیم می گیرد از او دور شود و شروع به علاقه مندی به کت نوآر می کند. در عین حال، دومی علاقه مشابهی به لیدی باگ ندارد زیرا آدرین اکنون جذابیت عاشقانه خود را برای مارینت تشخیص می دهد.

انیمیشن دختر کفشدوزکی

 

اطلاعات بیشتر از فصل 4 و 5

در این فصل، گابریل آگرست تمام معجزه ها را از جعبه معجزه چینی در اختیار دارد (به جز لیدی باگ، گربه و معجزه طاووس)، یعنی همه قهرمانان موقتی که از فصل 2 انیمیشن دختر کفشدوزکی به خدمت گرفته شده اند، نمی توانند در کنار لیدی باگ و گربه نوآر بجنگند. معجزه آسای سرقت شده مربوطه بازیابی می شوند.
با این حال، Bunnyx آینده ممکن است بتواند با سفر به گذشته به شما کمک کند.
این حقیقت آشکار می‌شود، زیرا بانیکس آینده می‌آید تا به لیدی‌باگ و گربه نوآر در مورد استفاده از خرگوش معجزه‌آسا هشدار دهد و آنها را به داخل حفره‌ی حفره‌ای بیاورد، با وجود این، بعداً او توسط شرور فلج می‌شود تا اینکه خرگوش معجزه‌گر کنونی توسط آلیکس کنونی بازیابی می‌شود. .
از تکامل، لیدی باگ و گربه نوآر توانستند یک معجزه را بازیابی کنند و کوامی مربوطه را نجات دهند.

خلاصه داستان دختر کفشدوزکی جدید

همانطور که در تکامل نشان داده شده است، آدرین گربه و معجزه خرگوش را متحد می کند تا به خرگوش نوآر تبدیل شود. گابریل پروانه، خرگوش، لاک پشت، روباه، زنبور عسل، اژدها و معجزات سگ را متحد می کند و آلیکس، خرگوش و معجزه سگ را متحد می کند تا به سگ اسم حیوان دست آموز تبدیل شود. همانطور که در قسمت ویرانی دختر کفشدوزکی نشان داده شده است، گابریل معجزه های پروانه، لاک پشت، زنبور و اسب را متحد می کند. لیلا و کلوئه قرار است به تهدیدات بزرگی تبدیل شوند و در این فصل مشکلاتی را ایجاد خواهند کرد.
هر قسمت از فصل 5 دختر کفشدوزکی چیز جدیدی خواهد داشت. دستکاری های زیادی وجود خواهد داشت، اما این بدان معنا نیست که همه چیز تاریک خواهد بود.
در تکامل، چگونه قهرمانان از وسواس و طمع مونارک علیه او استفاده کردند و خرگوش معجزه آسا را پس گرفتند.

 

انیمیشن دختر کفشدوزکی فصل 5

داستان دیگر قسمت ها

  • در احساس، مارینت به آرگوس اجازه داد تا او را به عنوان لیدی باگ ناپدید کند و به دلیل اینکه او نمی‌دانست هر دو یک نفر هستند، فریب خورد تا درس سختی بیاموزد.
  • در مکاشفه، همانطور که آدرین جنبه دیگری را در مورد چگونگی افرادی که می توانند با مهربانی خود دیگران را فریب دهند، آموخت.
  • در روابط، مارینت و سابرینا با فریب لیلا و کلوئه خود را با آزار عاطفی سابرینا و افشای توطئه خود علیه مارینت و بقیه اعضای دانش آموز فریب می دهند که منجر به اخراج لیلا از مدرسه و پایان دوستی کلوئه و سابرینا می شود.
  • در تبانی، کلویی با کمک لیلا، همه را فریب می دهد که فکر کنند لیدی باگ و گربه نوآر به خانم سانس کولوت کمک کردند تا پدرش را مجبور کند تا از سمت خود به عنوان شهردار استعفا دهد، حتی اگر تصمیم بگیرد که خودش می خواهد استعفا دهد، که منجر به شهردار شدن او می شود.

در انیمیشن دختر کفشدوزکی روابط جدی بین گابریل، ناتالی و آدرین وجود خواهد داشت. علاوه بر این، احساسات مارینت و آدرین نسبت به یکدیگر بیشتر توسعه خواهد یافت. که در تکامل، شور، شوق، انتقال، کمال، مهاجرت، سرزنش، محافظت، احساس و تظاهر نشان داده شده است.

منبع:
بینگ فیلم

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *