نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » شهر های دیدنی در کشور روسیه

شهر های دیدنی در کشور روسیه

سن پترزبورگ

نودل

شهر های دیدنی در کشور روسیه

روسیه کشوری بسیار زیبا و پهناور است که شامل مناطق طبیعتی و دیدنی های باستانی بسیار زیادی می شود.

درآنجا می‌توانید از کلیسا ها و بناهای زیبا دیدن کنید و جنگل ها و کوهستان های زیبا این کشور لذت ببرید. روسیه در شمال قاره آسیا قرار دارد و شرق اروپا را هم در بر گرفته است. این کشور شامل مراکز خرید متعدد و مدرن است که انواع برندهای مشهور جهانی را در خود جای داده اند. در آنجا می‌توانید از هتل های 5 ستاره و اقامت در آنها لذت ببرید و به رستوران های بسیار خوب روسی با غذاهای خوشمزه و عالی بروید. در کشور روسیه شهر های دیدنی مختلفی  وجود دارد، بسیاری از توریست ها به جاهایی مانند مسکو و سنت پترز بورگ سفر میکنند. در ادامه می خوایم تعدادی از بهترین شهر های روسیه برای گردش و تفریح را به شما معرفی کنیم تور روسیه به مقاصد مختلفی انجام میشود که بیشتر شامل مسکو و سن پترز بورگ است در ادامه با معرفی شهر های دیدنی این کشور همراه ما باشید.

 شهر مسکو روسیه

شهر مسکو  در تور روسیه به عنوان پایتخت کشور روسیه یکی از مهم ترین شهر های دنیا به شمار می رود و رفت و آمد بسیار زیادی به این شهر از نقاط مختلف دنیا صورت می پذیرد این شهر شامل امکانات مدرن و کاملی بوده و می‌توانید در آنجا اقامتی راحت را در هتل های پنج ستاره مسکو تجربه کنید. این شهر شامل رستوران ها و مراکز خرید متعدد بوده و انواع مراکز مختلف دولتی، موسسه های علمی، دانشگاه ها و ورزشگاه های مختلف در این شهر قرار دارد. در آنجا می‌توانید به میدان سرخ رفته و از کاخ کرملین دیدن کنید. و یا به موزه ها و کلیساهای بسیار زیبای این شهر رفته و از معماری شگفت انگیز و تاریخ آنجا شگفت زده شوید. یکی از نقاط دیدنی این شهر ساختمان زیبای هفت خواهران یا آسمان خراش استالین است. این ساختمان ها بسیار زیبا بوده و از نقاط دیدنی و جالب شهر مسکو به شمار می رود. همچنین کلیسای سنت باسیل با معماری جالب و رنگارنگ خود یکی از زیبا ترین کلیساهای دنیا به شمار می رود.

شهر سن پترزبورگ روسیه

سن پترزبورگ

به توضیح سفر باتو ، دیگر شهر معروف و دیدنی کشور روسیه شهر سن پترزبورگ است که به عنوان دومین شهر بزرگ در این کشور هم شناخته می شود. این شهر شامل دیدنی های طبیعی و تاریخی وبده و آنجا در کنار رودخانه نوا قرار دارد. این شهر در گذشته دارای تاریخی پر فراز و نشیب بوده و از شهر های بسیار قدیمی جهان به شمار می رود. بسیاری از افراد مشهور روسی در این شهر زندگی می گرده اند که می توان به راخمانینف آهنگ ساز روسی و داستایوفسکی نویسنده اشاره کرد. از نقاط دیدنی و بناهای بسیار زیبای این شهر باید به کلیسای منجی اشاره کرد که کلیسایی بسیار باشکوه است که دارای سالن هایی بزرگ و آثار هنری فوق العاده دیدنی می شود.  همچنین در آنجا می‌توانید از موزه هرمیتاژ که یکی از بهترین موزه های دنیا به شمار می رود هم دیدن کنید. این شهر شامل مراکز خرید مدرن و زیبایی هم می شود و انواع رستوران های لوکس با غذاهای بین المللی و روسی هم در آنجا وجود دارد.

شهر سوچی روسیه

سوچی

شهر سوچی یکی از شهر های بزرگ کشور روسیه است که شامل 3 ناحیه مختلف مرکزی، لازاروسکو و ادلر می شود. این شهر دارای آب و هوایی متغیر بوده و در تمام طول سال شامل تفریحاتی بسیار خوب است. در فصل تابستان در آنجا می توانید از سواحل و نقاط دیدنی کنار دریای سیاه دیدن کنید و از تفریحات آبی آنجا لذت ببرید همچنین در زمستان هم آنجا برای اسکی بازی دارای مناطق کوهستانی و بسیار عالی است که جزو بهترین شهر ها برای این ورزش ها هم به شمار می رود. در آنجا می‌توانید به نقاط دیدنی طبیعی مانند پارک ملی سوچی بروید که شامل انواع دیدنی ها و شگفتی های طبیعی می شود. در آنجا غار ها و مناطق کوهستانی بسیار زیبایی وجود دارد.

شهر کازان در روسیه

کازان

یکی از شهر های زیبا و دیدنی که در کشور روسیه قرار دارند شهر معروف کازان است که بسیاری آن را با تیم فوتبال این شهر می شناسند. این شهر یکی از شهرهای تاریخی روسیه بوده و آنجا دارای انواع بناهای تاریخی می شود. جمعیت مسلمانان در این شهر بسیار زیاد بوده و در آنجا در کنار کلیساهای بسیار زیبا و قدیمی مساجدی بسیار دیدنی هم ساخته شده اند. این شهر شامل موزه ها و نقاط دیدنی توریستی بسیاری بوده و در آنجا می‌توانید از مراکز خرید و بازار های متعدد این شهر دیدن کنید و سوغاتی های مختلف تهیه کنید. انواع جاذبه ها و نقاط دیدنی طبیعی هم در اطراف این شهر وجود دارد که بسیاری از گردشگران را در آنجا جذب خود کرده است. این شهر در میراث فرهنگی یونسکو هم به ثبت رسیده است.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *