نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فال » فال روزانه پنج شنبه 22 تیر ماه 1402

فال روزانه پنج شنبه 22 تیر ماه 1402

فال روزانه

نودل

فال روزانه پنج شنبه 22 تیر ماه 1402

برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز پنج شنبه 22 تیر ماه 1402 را بخوانید.

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه

فروردین ماه

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. بیشتر از همیشه مواظب اموال خود باشید چرا که احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. اهمیت زیادی به اطرافیان می‌دهید و این رویکرد باعث شده گاهی اوقات قول‌هایی به آشنایان بدهید که از انجام آنها ناتوان هستید، امروز اگر این روحیه را کنار نگذارید در آینده کار دست خودتان خواهید داد. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.

 

 

 

اردیبهشت ماه

وقت و هزینه‌ خود را به انجام کارهای بی‌اهمیت اختصاص ندهید و حواستان به گذر عمر باشد. اجازه ندهید اطرافیان اختیار حساب‌و‌کتاب‌هایتان را در دست بگیرند. روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. به دنبال شغل جدیدی می‌گردید و از هر فرصتی برای پیدا کردن کار مناسب بهره می‌گیرید، این وضعیت را ادامه دهید و مطمئن باشید کار آینده‌داری به شما پیشنهاد خواهد شد. همسر یا عشق زندگیتان امروز به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای عشق زندگیتان انجام دهید. دلخوری میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. به صلاح شما نیست که اجازه دهید این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت از در دوستی با این فرد وارد شوید و به ایشان ثابت کنید که بخشش از بزرگان است.

 

 

 

 

خرداد ماه

چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نامتان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. یکی از اعضای خانواده گرفتار مشکلی شده و به کمک شما نیاز دارد، در اولین فرصت به کمک این فرد بشتابید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای حل مشکلات وی انجام دهید. مشاجره‌ای میان شما و فردی ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این مشاجره روز شما را خراب کند. رفتار و گفتار آزار‌دهنده‌ را کنار بگذارید و با اطرافیان مهربان‌تر باشید. فردی قصد دارد کار پسندیده‌ای که انجام داده‌اید را به نفع خودش تمام کند. این فرد را شناسایی کنید و درسی به وی بدهید تا درآینده هرگز فکر انجام چنین کارهایی به سرش نزند. عازم سفری هستید و از این سفر دست‌خالی باز نخواهید گشت. یکی از همسایه‌ها قصد دارد رابطه شما و یکی از دوستان یا اعضای خانواده را به هم بزند. این فرد را شناسایی کنید و در اولین فرصت حق وی را کف دستش بگذارید.

 

 

 

فال روزانه دوشنبه 31 خرداد ماه 1400

 

فال روزانه برای متولدین تیر ماه

 

تیر ماهاجازه ندهید گرفتاری‌ها کمر شما را خم کند و فکری به حال آرامش خود بردارید. قرار است تغییراتی در منزل انجام دهید، اما مواظب باشید این تغییرات هزینه هنگفتی روی دست شما قرار ندهد. همیشه سرتان را به کار بند می‌کنید و وقتی برای اعضای خانواده نمی‌گذارید، ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد خواهد کرد. روحیه مردم‌داری دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید. امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. از این تنهایی حسابی بهره بگیرید و حسابی با خودتان خلوت کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز شما را غرق در محبت و صفا می‌کند. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که شما نیز از هر فرصتی برای عشق‌وعاشقی بهره می‌گیرید.

 

 

مرداد ماه

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دارایی‌های خود را دوچندان کنید. دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آنها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آنها محکم کنید. امروز فرصتی برای انجام کار دلخواه پیدا می‌کنید تا به لحاظ روحی به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. مهمان‌ ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید. به رغم اینکه انتظار مهمان را نداشته‌اید، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که انسان مهمان‌نوازی هستید.

 

 

فال روزانه دو شنبه 5 اردیبهشت ماه 1401

 

 

شهریور ماه

با عادت‌های مضر و خطرناک، سلامت خود را به خطر نیندازید. به خاطر داشته باشید که با ادامه این عادت‌ها نه تنها سلامتی خود را به مخاطره میندازید،‌ بلکه دوستان و آشنایان را نیز از خود گریزان می‌کنید. با مشکل مالی روبه‌رو خواهید شد و به تنهایی کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط از بزرگان فامیل کمک بگیرید و به خودتان قول دهید که بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و در آینده ثبات مالیتان را بهبود بخشید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید. سردرگم‌ هستید و احساس می‌کنید خلاقیت خود را از دست داده‌اید، اما به خودتان سخت‌ نگیرید و با کمی استراحت، روحیه بهتری پیدا کنید. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از دوستان یا آشنایان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود.

 

 

 

مهر ماهمدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید. امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید. اعضای خانواده از ولخرجی‌های شما به تنگ ‌آمده‌اند و ادامه این وضعیت به نفع شما نیست. از امروز ولخرجی را کنار بگذارید و با پس‌انداز و صرفه‌جویی، شرایط مالی خود را تقویت کنید. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. احساس می کنید که اطرافیان از شما جلو افتاده‌اند و دستاوردهای چندانی در زندگی ندارید، دلیل این وضعیت را در نبود مهارت و تخصص جویا شوید و امروز به خودتان قول بدهید که با فراگیری تخصص‌های جدید و موردنیاز جامعه، مهارت‌های بیشتری کسب کنید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود نمایید. امروز با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید.

 

 

 

آبان ماه

 

سلامت خود را جدی نمی‌گیرید و از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست شما بدهد، بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. به اعضای خانواده انگیزه و روحیه بدهید تا به هدف‌هایشان برسند، اما آنها را بیش‌ازحد تحت‌فشار قرار ندهید. در غیر این‌صورت اهل منزل از شما گریزان خواهند شد. به درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌رسید و عشقی بی‌پرده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید. اطرافیان را به انجام کارهایی که دلخواه شماست، وادار نکنید. در عوض دست آن‌ها را باز بگذارید و به ایشان آزادی عمل بدهید. در غیر این صورت، به فرد منفور و خودخواهی در نزد اطرافیان تبدیل خواهید شد. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید.

 

 

فال روزانه دوشنبه 20 اردیبهشت ماه 1400

 

 

آذر ماه

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. مشکل مالی برای شما ایجاد می‌شود و حساب‌ و کتاب‌هایتان به هم می‌ریزد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی اجازه ندهید مشکلات مالی دوباره دردسری برای شما ایجاد کند. اهل منزل امروز برنامه‌ خاصی برایتان تدارک دیده‌اند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه قدردانتان هستند. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به یکی از اعضای خانواده بگویید و ایشان را دلخور کنید. ایده‌ای جدید به ذهن شما خطور کرده و احساس می‌کنید که با اجرای این ایده، به دستاورد چشمگیری خواهید رسید. اما کسی برای اجرای این ایده به کمک شما نمی‌آید و این وضعیت، زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است. در اولین فرصت این ایده را با دوست صمیمیتان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد، درمیان بگذارید. مطمئن باشید که ایشان بهتر از هر کس دیگری برای اجرای این ایده به کمک شما خواهد آمد. کار عقب‌افتاده‌ای دارید و مدتی است که از زمان انجام این کار گذشته، این وضعیت امروز برای شما دردسر درست می‌کند و اطرافیان شما را برای انجام‌ندادن این کار سرزنش خواهند کرد. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کارها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود. تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق ‌زندگیتان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق ‌زندگیتان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق ‌زندگیتان نیست. از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌ زندگیتان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هر کس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد.

 

 

 

دی ماه

نگرانی‌های بیش‌ازحدی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید. کارهای مالی را با وسواس بیشتری انجام دهید و امروز بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و‌ کتاب‌هایتان باشید. در غیر این صورت کلاه سرتان می‌رود و در معامله‌ها حسابی ضرر می‌کنید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده که سن و سال زیادی دارد در بستر بیماری افتاده و امروز حسابی ناخوش‌احوال است. اما نیازی نیست تا نگران سلامت این فرد باشید چرا که وضعیت سلامتی ایشان رو به بهبود خواهد گذاشت و در چند روز آینده از بستر بیماری بلند می‌شود. همسر یا عشق ‌زندگیتان روز خوبی را در پیش ندارد و احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار بستر بیماری شود. کاری را باید انجام دهید که با روحیه شما سازگار نیست. از آنجایی که این کار به نفع شماست و ضرری هم ندارد، بهتر است انجام آن را به تعویق نیندازید و هر چه سریع‌تر این کار را به پایان برسانید. فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید.

 

 

 

بهمن ماه

پولی که در گذشته اندوخته بودید، امروز به کمکتان می‌آید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده نیز با پس‌انداز قسمتی از دارایی‌های خود به فکر روز مبادا باشید. یکی از اعضای خانواده به حمایت و پشتیبانی شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هر کاری که در توانتان هست را برای ایشان انجام دهید. ممکن است حرف ناخوشایندی از دهانتان خارج شود و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده را برنجانید. به صلاح شماست که بیشتر همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. به لحاظ کاری با مشکلی روبه‌رو خواهید شد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. روحیه‌ای خلاق دارید، اما از این روحیه در انجام کارها بهره نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان قدر توانایی‌های شما را ندانند و آن‌گونه که باید و شاید پیشرفت نکنید. امروز زمان مناسبی است تا خلاقیت بیشتری در کارها انجام دهید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد. گرفتاری‌های امروز مجال کمک به این فرد را نمی‌دهد و ممکن است زمینه دلخوری ایشان فراهم شود. در اولین فرصت به درخواست کمک این فرد پاسخ دهید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای ایشان انجام دهید. حرف‌های ناگفته زیادی دارید و اهل درددل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست در میان بگذارید.

 

اسفند ماه

با هزینه‌ای غیرمنتظره روبه‌رو می‌شوید. برای رفع این هزینه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و اگر نمی‌خواهید گرفتار مشکلات مالی شوید، در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. یکی از آرزوهای دیرینه شما بر آورده می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برای دستیابی به رویاهای خود بیشتر تلاش کنید. بین شما و عشق ‌زندگیتان مشاجره‌ای کوچک ایجاد شده و از همسر یا عشق ‌زندگیتان حسابی دلخور هستید، امروز فرصت خوبی است که این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید در آینده مشکلات کوچک، آغازگر مشاجره‌ میان شما و عشق‌زندگی‌تان باشند. ممکن است ناخواسته مرتکب اشتباهی شوید. از زیر این اشتباه شانه خالی نکنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان شما را به عنوان انسان مسئولیت‌پذیری بشناسند که تاوان اشتباه‌های خود را پس می‌دهد. امروز فرصتی دست می‌دهد تا هنرنمایی کنید و کار خلاقانه‌ای که به آن علاقه دارید را انجام دهید.

 

 

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *