نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » فال » فال روزانه چهار شنبه 14 تیر ماه 1402

فال روزانه چهار شنبه 14 تیر ماه 1402

فال روزانه

نودل

فال روزانه چهار شنبه 14 تیر ماه 1402

برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز چهار شنبه 14 تیر ماه 1402 را بخوانید.

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه

فروردین ماه

در رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌ زندگیتان دارید با روز حساسی طرف هستید و ممکن است همسر یا عشق‌ زندگیتان حرف ناپسندی بزند و زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت از در مهر و محبت با عشق ‌زندگیتان وارد شوید. توجه ویژه‌ای در انجام کارها ندارید و این وضعیت نارضایتی همکاران یا اهل منزل را به دنبال داشته است، ادامه این شرایط شما را به لحاظ کاری در وضعیت نامطلوبی قرار می‌دهد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که با تمرکز بیشتر به انجام کارها مشغول شوید و به‌گونه‌ای کار کنید که مو لای درز کارهای شما نرود. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرافیان ایجاد شده و حسابی دلخور هستید. دلخوری‌ها را کنار بگذارید و از در دوستی با این فرد وارد شوید. مطمئن باشید این فرد در آینده رفتار مناسبی با شما در پیش خواهد گرفت.

 

 

 

اردیبهشت ماه

امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کار دشواری که مدت‌هاست سد راه شما شده را به پایان برسانید. با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دارایی‌های خود را دوچندان کنید. غم و غصه‌های زیادی دارید و بار ناراحتی‌های زیادی را بر دوش می‌کشید، امروز زمان مناسبی است که غصه‌های خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. حسابی سرتان شلوغ است و فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، در چند روز آینده سرتان خلوت می‌شود و شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی استراحت کنید. همسر یا عشق زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کند. پاسخگوی محبت عشق زندگیتان باشید و به ایشان ثابت کنید که قدر وی را می‌دانید.

 

 

 

 

خرداد ماه

احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. کارهای زیادی در منزل پیش می‌آید. به صلاح شماست که این کارها را انجام دهید و امروز و فردا نکنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان راز نهفته‌ای را در سینه دارد و می‌خواهد این راز را امروز با شما درمیان بگذارد، با جان و دل پذیرای این راز باشید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که سنگ‌ صبوری برای ایشان هستید. روز خوبی برای شراکت نیست و احتمال زیادی وجود دارد که شریکتان کلاه سرتان بگذارد. در اولین فرصت وضعیت مالی خود را بررسی کنید و مواظب باشید در چیزی در حساب‌و‌کتاب‌های شما از قلم نیافتاده باشد. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.

 

 

 

فال روزانه دوشنبه 31 خرداد ماه 1400

 

فال روزانه برای متولدین تیر ماه

 

تیر ماهفکرهای ناراحت کننده‌ای به ذهن شما می‌رسد، اما اجازه ندهید این فکرها روزتان را خراب کند. روحیه ولخرجی دارید و اهل پس‌انداز و صرفه‌جویی نیستید. این روحیه را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که قسمتی از درآمدتان را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر میفتید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده شناخت بیشتری از اطرافیان پیدا کنید. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را مغتنم بدانید و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه کنید. از محلی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید امروز ضرری متحمل خواهید شد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب پول خود باشید. در کنار انجام کارهای روزانه شرایطی مهیا می شود تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید.

 

 

 

 

مرداد ماه

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. شرایطی مهیا می‌شود تا بعد از ظهر به همراه دوستان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید. کار ناتمامی دارید که انجام آن را به تعویق انداخته‌اید. در اولین فرصت این کار ناتمام را به پایان برسانید. دستاورد چندانی در زندگی ندارید و این وضعیت شما را حسابی افسرده‌ کرده ‌است. اجازه ندهید زندگی شما به این شیوه ادامه پیدا کند. در اولین فرصت خودتان را جمع‌و‌جور کنید و مهارت‌های جدیدی فرا بگیرید. این مهارت‌ها زمینه دستیابی شما به موفقیت‌های بیشتری را فراهم می‌کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا در منزل بنشینید و با استراحت و تفریح، انرژی کسب کنید. به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و امروز بیشتر از همیشه قدر زمان را بدانید. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به یکی از بهترین روزهای زندگی شما تبدیل کند، محبت ایشان را بی‌پاسخ نگذارید و به وی ثابت نمایید که در عشق و عاشقی چیزی از ایشان کم ندارید.

 

 

فال روزانه دو شنبه 5 اردیبهشت ماه 1401

 

 

شهریور ماه

از اعضای خانواده گریزان هستید و وقتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص نمی‌دهید، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و اعضای خانواده ایجاد کند و در اولین فرصت رابطه خود با اهل منزل را تقویت کنید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. یکی از اعضای خانواده گرفتار بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد. اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. فرصت مهمی برای موفقیت‌های بیشتر پیش روی شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که در چند روز آینده به فکر شکار موقعیت‌ها باشید و از فرصت‌های ارزشمند، نهایت استفاده را ببرید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق ‌زندگیتان از حرف‌های شما ناراحت شود. در اولین فرصت این دلخوری را برطرف کنید و در آینده بیشتر مواظب گفتار خود باشید.

 

 

 

مهر ماهذهن آشفته‌ای دارید و نمی‌توانید تصمیم‌های مهمی که در پیش رو دارید را به درستی اتخاذ کنید. از آنجایی که تصمیم‌های شما در سرنوشت دیگر اعضای خانواده نیز تاثیر می‌گذارد، امروز به دنبال آرامش باشید و تمرکز بیشتری بدست بیاورید. فکر کسب مال از راه‌های غیرقانونی را کنار بگذارید و مطمئن باشید بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد. یکی از دوستان به دیدار شما می‌آید و نظر شما را برای انجام کاری جویا می‌شود. این فرد را از کوله‌بار تجربه‌های خود بی‌نصیب نگذارید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای وی انجام دهید. اتفاق خوشایند و غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌هایی سرشار از شادی و نشاط را تجربه کنید. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. همسر یا عشق زندگیتان امروز شما را حسابی تحویل می‌‌گیرد و غرق محبت می‌کند. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های عشق زندگیتان را جبران کنید.

 

 

 

آبان ماه

 

فردی دنیاد‌یده و باتجربه‌ای امروز کوله‌بار تجربه‌هایش را به شما منتقل می‌کند. با گوش جان پذیرای صحبت‌های این فرد باشید و تجربه‌هایی که به شما منتقل شده را حتماً در زندگی به کار بگیرید. صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالیتان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید. دیدگاه مثبتی به زندگی داشته باشید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید. مطمئن باشید با این دیدگاه دستاوردهای بیشتری پیدا می‌کنید. لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادکامی را در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان تجربه خواهید کرد. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. کار ناپسندی را انجام داده‌اید و اعضای خانواده را ناراحت کرده‌اید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه مشاجره و دلخوری را میان شما و اهل منزل ایجاد کند، دل اعضای خانواده را بدست آورید و پشیمانی خود را از انجام این کار به آن‌ها ثابت کنید.

 

 

فال روزانه دوشنبه 20 اردیبهشت ماه 1400

 

 

آذر ماه

چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نامتان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. عشقی سوزان و آتشین به جان شما میفتد. در این شرایط احساسی رفتار نکنید و کاری انجام ندهید که بعداً‌ پشیمان شوید. کارها را با دقت بیشتری انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که از عهده هر کاری بر می‌آیید. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیفتند و دستاورد کمی در زندگی داشته باشید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که با وقت‌شناسی‌ و نظم، زندگی خود را دگرگون کنید. اتفاق ناراحت‌کننده‌ای رخ می‌دهد. خودتان را آماده این اتفاق کنید و اجازه ندهید رویدادهایی از این دست، روز شما را خراب کند.

 

 

 

 

دی ماه

به مهمانی دعوت هستید و در این مهمانی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. احتمال زیادی وجود دارد که امروز وسوسه‌ شوید و خرید‌های غیرضروری انجام دهید، به این ترتیب حواستان بیشتر از همیشه به خرج‌ها باشد و خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. ممکن است حرف ناخوشایندی از دهانتان خارج شود و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده را برنجانید. به صلاح شماست که بیشتر همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. علاقه‌ بی‌پایانی به یادگیری علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، به این علاقه اهمیت بدهید و به‌خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان فراگیری مهارت‌های جدید می‌گذرد. امروز با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. همسر یا عشق ‌زندگیتان به فکر زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته‌ افتاده و شما را مهمان روزی سرشار از عاشقی می‌کند.

 

 

 

بهمن ماه

اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبه‌رو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دستتان خواهد داد. امروز مشکلات مالی میان شما و عشق ‌زندگیتان دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که ارزش ایشان برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است. احساس تنهایی که به آن گرفتار هستید را با بودن در کنار دوستان یا اعضای خانواده از بین ببرید. مطمئن باشید اطرافیان نیز از بودن در کنار شما لذت می‌برند. انسان حساس و زودرنجی هستید و از رفتار و گفتار اطرافیان بی‌دلیل ناراحت می‌شوید. ادامه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل می‌کند که کسی علاقه‌ای به رابطه با شما ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که این رفتار را کنار بگذارید و به راحتی از برخورد اطرافیان آزرده‌خاطر نشوید. شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید.

 

اسفند ماه

اتفاق‌های ناخوشایندی در زندگی شما رخ داده و این اتفاقها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده است. به صلاح شما نیست که به این اتفاق‌ها اهمیت بیش‌ازحدی بدهید و از اخبار ناخوشایند و رویدادهای ناراحت‌کننده دوری بگیرید. فرصتی دست می‌دهد تا با ورزش و تحرک، انرژی زیادی بدست بیاورید و سالم و سلامت بمانید. امروز بخت با شما یار است و وام یا پولی به دستتان می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. کارهای زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کارها فراهم نمی‌شود. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. روز را با کارهای زیادی آغاز می‌کنید، تا بعدازظهر امروز این کارها به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم می‌شود. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

 

 

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *