نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » ریپرتاژ » نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

نودل

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در شیراز در خدمت شما عزیزان میباشد. برای سفارش تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ خود تنها کافیست با شماره زیر تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را به اطلاع کارشناسان ما رسانده تا کارشناسان ما ابتدا مشاوره خود را ارائه دهند و در صورت لزوم در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناس به درب منزل شما اعزام شود.

 

نمایندگی تعمیرات سامسونگ کرج – اهداف لی کان هی، مالک سامسونگ، برای دهه آینده بسیار جامع و متنوع است. وی معتقد است که سامسونگ برای بقا راهی ندارد جز آنکه به یک شرکت درجه اول تبدیل شود. او سامسونگ را متعهد کرده‌است که برای توسعه نسل جدید فناوری مانند سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و مهندسی زیستی ۷۵ میلیارد دلار آمریکا سرمایه‌گذاری کند.

لی بر این باور است که تغییرات در ۵ تا ۱۰ سال آینده بی تردید بیش از تغییرات ۱۰۰ سال گذشته خواهد بود. همان‌گونه که تغییرات ۱۰۰ سال گذشته بیش از تغییرات ۵۰۰ سال پیش از آن بوده‌است. او معتقد است در قرن بیست و یکم هیچ‌کس به تنهایی نمی‌تواند رشد یابد. در این قرن سرعت تغییرات بیشتر خواهد شد و تلاطم انتقال و حرکت ادامه خواهد داشت. لی دوران آینده را دوران فرا نیم‌رسانا می‌نامد و روند تغییرات باورنکردنی را برای دنیا پیش‌بینی می‌کند.

نمایندگی های معتبری که از هر برند در سراسر کشور ایران وجود دارد این امکان را فراهم می کنند که مردم برای تعمیرات و دریافت خدمات پس از فروش، بتوانند به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمایند. برای مثال نمایندگی سامسونگ در قزوین آماده خدمت رسانی به همه مشتریان برند سامسونگ در این استان است. ما در ادامه این مطلب در مورد قوانین نمایندگی و خدمات که برای شما ارائه می کند صحبت می ‌کنیم. با مطالعه این مقاله متوجه می‌ شوید که اعتماد کردن به تکنسین های نمایندگی سامسونگ در قزوین چه اندازه به نفع شما تمام می شود.

منبع : http://samsungfixers.com/

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *