نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » سرگرمی » سبک زندگی » چرا نباید خودکشی کنیم

چرا نباید خودکشی کنیم

چرا نباید خودکشی کنیم

نودل

چرا نباید خودکشی کنیم

خودکشی تنها راه نیست

دلایل زیادی وجود دارد که چرا نباید خودکشی کنیم. در اینجا چند مورد از آنها آورده شده است در ادامه با سرو دانلود همراه باشید

6 خوراکی‌ برای سلامت چشم

  • خودکشی یک مشکل جدی سلامت روان است. اگر با افسردگی، اضطراب، اختلال دوقطبی یا سایر اختلالات روانی دست و پنجه نرم می کنید، خودکشی ممکن است یک گزینه به نظر برسد. اما مهم است که به یاد داشته باشید که این اختلالات قابل درمان هستند و راه هایی برای بهبودی وجود دارد.
  • خودکشی می تواند درد و رنج را برای کسانی که به شما اهمیت می دهند، به جا بگذارد. خودکشی یک اقدام دائمی است که یک مشکل موقت را حل می کند. اگر به خودکشی فکر می کنید، به یاد داشته باشید که عزیزان شما از این کار ویران خواهند شد.
  • خودکشی همیشه راه حل نیست. حتی در بدترین شرایط، راه هایی برای بهبودی و ادامه زندگی وجود دارد. با کمک یک متخصص بهداشت روان یا مشاور، می توانید از این مرحله عبور کنید و زندگی شاد و پربار داشته باشید.

اگر با افکار خودکشی دست و پنجه نرم می کنید، لطفاً برای کمک تماس بگیرید. منابع زیادی در دسترس هستند که می توانند به شما کمک کنند. در اینجا چند مورد از آنها آورده شده است:

ایران :

بین المللی :

  • خط ملی پیشگیری از خودکشی: 1-800-273-8255
  • شبکه ملی تجاوز، سوء استفاده و محارم (RAINN): 1-800-656-HOPE
  • خط ملی خودکشی برای جوانان: 1-800-448-4357

کم کردن وزن بدون بازگشت

همچنین می توانید به صورت آنلاین برای کمک اقدام کنید. وب سایت RAINN اطلاعات و منابع زیادی در مورد خودکشی و سایر مسائل سلامت روان ارائه می دهد.

به یاد داشته باشید، شما تنها نیستید. کمک در دسترس است. لطفاً برای کمک تماس بگیرید.

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *