نودل

مجله اینترنتی سرو دانلود

خانه » دانلود نرم افزار و بازی » کامپیوتر » دانلود تری دی مکس AUTODESK 3ds Max 2019.3

دانلود تری دی مکس AUTODESK 3ds Max 2019.3

تری دی مکس

نودل

دانلود تری دی مکس AUTODESK 3ds Max 2019.3

به جرات می توان گفت نرم افزار تری دی مکس (به انگلیسی: ۳DS Max) یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در دنیا می باشد. قابلیت های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در صنعت های مختلفی مانند بازی سازی، مدل سازی سه بعدی، انیمیشن سازی و … کاربرد دارد. دانلود تری دی مکس یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری می باشد و سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.

امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و هم چنین سازگاری با پلاگین های third-party متعدد از مزایای AUTODESK 3DS MAX هست. نرم افزار تری دی مکس به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده می شود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است. این نرم افزار هم چنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمند می باشد که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد می کند. زبان برنامه نویسی نرم افزار ۳Ds Max با عنوان MAXscript شناخته می شود و قابلیت های برنامه را دوچندان می کند.

نرم افزار AUTODESK 3ds Max Design نرم‌افزاری حرفه ای مختص معماران، طراحان، مهندسان عمران و متخصصان مصورسازی می باشد که یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای شرکت Autodesk برای طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری (CG) است. این نرم افزار با دارا بودن بانک متریال های بیشتر نسبت به ۳DSMax و همچنین کنترل و آنالیز دقیق مبحث نورها توسعه یافته است.

 

نودل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *